Tysta leken

När man för en gångsskull faktiskt går och lägger sig i tid så kan man inte somna.. så sinnessjukt frustrerande och jag börjar bli riktigt trött på detta nu! 
Jag läste dock bland det mest klockrena på länge i boken "Mormor hälsar och säger förlåt": "Man kan bli en mupp om man är ensam tillräckligt länge".  Om någon hade förklarat det för mina vänner/klasskompisar när jag gick på högstadiet/gymnasiet så hade många saker varit så mkt enklare! Det tro fan att man blir en mupp som är bitter, arg och konstig om man ständigt är ensam, ensam bokstavligt eller ensam för att ingen förstår en eller vill försöka förstå en. Så sant skrivit och äntligen förklarat på det absolut bästa sättet jag hört!  
 
Idag har jag julklappshandlat, tack och lov är all den skiten över nu! Det blev en betydligt dyrare historia än vad som var tänkt MEN jag älskar att ge bort saker så att jag hoppas att de som får en julklapp blir nöjda. :) Jag ska ge bort en julklapp i år som jag velat i flera år, jag har skänt pengar till Hjärt-lung-fonden som julklapp till mina älskade morföräldrar och tänkt på min älskade måfa. Jag hoppas att de kommer att förstå varför!  
 
Så nu ska jag slå in dem och sen slipper jag allt vad den skiten heter i ett år framåt. Halleluja! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0