Julafton 2014

Igår var det julafton. Jag hade en underbar morgon med frukost hos pappa :) och sen massa timmar med släkten hos moster. Fina klappar, god mat, julklappsspel, söta Alfie, fina Ludde och Julia och en massa skratt och konstiga frågor. 
Det blev en bra julafton tillslut! Bästa var ändå att träffa min kusin :) 
 
Idag görs det inte många knop, jag försöker plugga lite och det går långsamt. Men går lite iaf. Jag och mamma åt donken för 1 timme sen och nu ska jag skriva igen. Imorgon tar jag tåget hem igen, ska jobba 16-21 imorgon. Helgob <3 Dessutom köra bil och jobba med min favoritkollega :) Det blev en kort visit i Växjö men det var meningen. Jag är ändå förmodligen tillbaka i Växjö i Februari igen för revy som vanligt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0