Wake me up when it's all over

Jag lyckades inte skriva något igår men jag hittade åtminstone lite saker till uppsatsen tror jag. 
Jag somnade sent efter att ha vridit och vänt på mig alldeles för längre, Seminariet idag var inga bekymmer, skön snubbe med konstiga referenser till allt dock.  Jag är riktigt riktigt trött och försöker att inte somna. Min hemtenta går inte bra alls.. jag ska tvinga mig att skriva 1-2 sidor idag och ta resten imorgon. Det är en spärr i mitt huvud just nu och det känns riktigt svårt att skriva. Helgen är så välkommen och jag längtar tills det är över.   Mina tankar går istället till Insparken och lagnamn och tema är klart och ett ev märke är på gång. Det gillas :) när man trycker på så händer det saker förr eller senare.
 
Imorgon på lunchen träffar jag Martin, vi fick omboka men det gör inget!  Sen kommer Rasmus hit och pluggar och lagar mat så jag äter i all hets som jag kommer ha imorgon. Bra att ngn håller koll! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0