So she's a bit of a fixer

Haft en bra helg! 
 
Fredag: Emma var här och pratade inspark, och annat som vi missat :) jag hade sen kvällen själv med tv och film och sen blev jag extremt flummig men det var ingen annan i hela världen som var.. boring! 
Lördag: Sov gott, satt i solen och sen kom Mia och tjötade :) och sen Disa och vi hade vinkväll. Vin som vi sänkte som vatten. Väldigt trevligt med prat om att bygga bastu, testa virket och allt annat. Humor! Vi drog sen vidare en sväng till O'lerys där jag fick huvudvärk och drog hem, åt ostbollar och drack vatten för att bota bakfylla. 
Söndag: Dag i solen och sen kom Sannis oväntat förbi! SÅ glad jag blev, hon gav mig en massa ny energi :) som jag saknat henne! Sen drog jag ner till Robert och tjötade i solen vilket var nice :) vi lyssnade lite på ett gammalt ljudklipp och jag insåg att skratten, skämten och allt är annorlunda. Rätt sjukt men att spela kort är bland det jag saknar mest när det gäller oss tre. Det var tider det!   Sen satt jag en stund till i solen hos mig själv innan Mr. Söder kom hem från Kalmar :) fint! Vi pratade, åt fläskfile, ris och världens godaste jävla sås till middag.. hur kan människan vara så duktig på sås?   Vi såg sen två filmer innan vi hamnade på youtube.  Vi somnade sedan gott vid halv 5. Skönt att han blev kvar då jag drömt mardrömmar lite på morgonen, då är det alltid skönt att vakna och höra någon annan snarka i samma rum, trygghet :) 
 
Nu blir det snart frukost här och jag ska ut i solen medans han ska plugga. Solen i mitt hjärta! Skjorts och linne funkar alldeles utmärkt och det är big lök :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0