Saker som blir bäst i långa loppet

Min dag ensam igår var så välbehövlig!! Jag pratade med mamma och Simon och såg klart säsong 3 av Game of Thrones. Läste lite bok, såg "smartare än en femteklassare", åt natchos, såg den fantastiska filmen "Saving Mr.Banks" och somnade gott vid halv 2. Fantastiskt :)  jag gjorde precis vad jag kände för vilket var planen. Synd att inte solen sken bara.

Dock hade jag ett jobbigt telefonsamtal också med fina Martin, ett samtal jag skjutit på en vecka. Jag kan inte gå på hans bröllop vilket tynger mig ngt oerhört och jag är hemskt ledsen för det. Den enda helgen på hela sommaren när jag inte kan., men jag hoppas att det kommer bli bra i långa loppet och att han kommer att bli lycklig för det är det viktigaste! Han gör det som kommer göra honom lycklig och jag måste göra det som känns bäst för mig i långa loppet, som jag lovat att göra och som varit bestämt sen länge! Även om det svider i hjärtat att inte kunna vara med på en av världens finaste killars bröllop så är jag otroligt hedrad, glad och smickrad över att ha fått en inbjudan och jag önskar dem världens finaste dag! <3 

Idag ska jag tvätta och läsa bok! Imorgon är jag ledig :)

Fina minnen <3

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0