Pussla

Lördagen ensam var awesome, det är otroligt skönt att jag lärt mig vara ensam igen! 
Igår försökte jag skriva hemtenta men det gick inte, istället satt jag i solen länge, läste ut Insurgent som var grym och sen på kvällen kom Rasmus och vi åt fajitas, såg Mästarnas mästare och sen pusslade vi med bakgrundsbrus resten av kvällen. Jaa pusslade! Sjukt att två 23-åringar sitter fram till 3 på morgonen och pusslar.. men gud så mysigt det var :)  "Där är pojken som plockar flugsvamp"  "Där är mer buske".. Herregud! Men vi gjorde ngt tillsammans och var t.om trevliga mot varandra i processen ;)  Awesome!  Mer såna enkla saker tack :) 
 
Idag var jag trött, drog på föreläsning och lyssnade med halva örat. Hade hetsiga diskussioner vid fikat om uppgiften på föreläsningen och sen hängde jag med Emma, Rasmus och Martin en stund :) fina martin! 
Jag och Emma har sedan käkat i solen och träffat faddergruppen och bestämt lite saker. Skönt att komma ngn vart :) dock kommer vi att få vara arbetshästar och köra järnhand men det har vi gjort förr så det löser sig. Det kommer bli kul iaf :) 
 
Nu är jag hemma och allmänt slut i huvudet faktiskt efter massa diskussioner med Emma och sedan faddergruppen. Nu blir det en lugn kväll! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0