Oh happy day

Jag har levt på gårdagen hela dagen idag med världens största leende :) Herkules!! Stört :)  Otroligt bra dag idag!  Grupparbete med Karolina idag som vi fixade snabbt och sen hem en snabbis och idag har jag sedan hängt med Jocke, trott eller ej! Vi insåg när vi sagt hej att vi fan inte minns när vi hängde senast.. lite sjukt. Men saker och människor kommer ibland emellan. 5 timmars prat och skratt åt absolut ingenting. Jocke är bra på det sättet att han låter en prata och är ärlig med allting och ganska hård vilket är bra för det mesta. Big lök! Det var skönt att träffa Jocke igen faktiskt, höra lite andra sidor av saker och ting och bara, hänga :) mer sånt! 
 
Nu är jag hemma efter att ha träffat Lukas på bussen och språkat en stund, av ngn konstig anledning träffas vi alltid där :p   Nu ska det ätas frallor, kollas Glee och sen förhoppningsvis sovas. Jag är sjukt trött efter dagar med huvudvärk, irritation och liknande. Dessutom är jag ledig 1.5 vecka från skolan nu så att vila imorgon och utan att ställa klocka blir underbart :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0