Morning has broken

Vid lite efter 22 kom Rasmus hit igår, vi såg Game of Thrones, pratade om eftermiddagen och sen pusslade vi fram till halv 5 på morgonen med bakgrundsbrus, mys :) jag blev ensam sen och somnade med fågelkvitter utanför fönstret och att det började ljusna. 
Idag har jag försökt att plugga i ett x-antal  timmar och har hittat lite information som jag kan använda och slutligen bestämt konflikt och hur man kan lösa den tror jag. Hoppas det iaf! Den här hemtentan kan vara bland de svåraste uppgifterna jag gjort hittills på högskolan.. och det känns inte stabilt då med tanke på hur lite tid det är kvar. :/   Jag hade tänkt dra till kåren imorgon eftersom det är Valborg och då vi är lediga på torsdag men eftersom hemtentan ska vara klar på fredag kl 16 och är på 7-8 sidor och jag inte ens har skrivit ngt så tvingas jag dessvärre hoppa det.Kommer få skriva halva natten imorgon och hela torsdagen och förmodligen hela den natten, oh happy day! Ibland får man vara duktig student också för att få sinnesro för sig själv och för att få saker och ting gjorda i tid. 
 
Imorgon är det seminarie och sedan träffar jag Martin en stund och catchar-up :) fint det!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0