Like a candle in the wind

Glee igår var bra! Sen hamnade jag en stund i solen med Insurgent, hann läsa 1 kapitel iaf :) lite bökigare på engelska när alla namn byts. 
Sen drog jag och Robert ut på en 2 timmars promenad. Glass i solen och en massa prat om saker och ting, precis som det ska vara :) 
Kvällen gick sen åt till Paradise hotel Norge.. Jävla program!  Sen ringde Robert en vända när han var påväg hem från kåren, vanor är båda positivt och negativt :) pratar inte så ofta i telefon längre med folk, det saknar jag lite faktiskt. Höra röster är lugnande! 

Jag har idag städat och ätit frukost/lunch. Nu blir det Paradise eller insurgent, solen lyser inte idag. Det suger! Jag vill ha fräknar.. Dock saknar jag inte pollen, hoppas jag slipper det i år!  Tänker lite på Robert idag, världen grym och hård stundtals och jag beundrar att han alltid är så stark, snudd på sten ibland men det är en fördel stundtals. Jag kan sakna den tiden när jag var starkare, hårdare och vågade sätta foten. Robert klarar allt <3 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0