Kusin vitamin

Jag somnade som en stock i onsdags sen efter lite film. Igår spenderade jag mina vakna timmar med en pormenad med Robert :) mys!  Jag tvättade sen, lagade pastasås och njöt av ensamheten. Jag såg sen Eclipse på tvn och drack multivitaminjuice för första gången på ett par år, underbart! Sen såg jag En värsting till syster innan jag somnade. 
Idag har jag sovit 10 timmar och sen har jag ätit frukost, kollat Herkules och nu sjunger jag för full hals, älskar fortfarande mitt ljud :)  Snart kommer kära Emma hit och då ska vi diskutera och planera inspark :) vi är så grymt taggade och vi kompletterar varandra så det här kommer bli bra! 
 
Jag är i Jönköping över hela påsken vilket är förbannat skönt. Men det märks så tydligt när folk på fb skriver att de åker till sina hemstäder till höger och vänster. Det gör att jag saknar min måmå och måfa lite och min kusin. Men har man inte pengar eller lust att åka till släkten då stannar man hemma där man trivs bäst :) jag har inte tråkigt direkt. Jag har sovit mer än jag gjort på ett x antal dagar vilket känns och jag har tid att läsa bok, tid att laga mat, tid att tvätta och tid att stanna upp och pausa lite grann. Och det är toppen!  Och att vara ledig från HLK lite är skönt faktiskt så man hinner med lite andra saker :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0