Känslan

Ni vet den känslan när allting känns så fel men samtidigt så rätt?

Förfest hos mig idag efter att ha haft Rasmus här hela dagen med toast och sällskap. Ett kåren med fina vänner då jag pratade fint med Pohl, Albin och en tjej från Florida! Träffade
Även på världens finaste Martin! :) En del snab-chatande och vid 1 drog jag och Robert till donken och åt och pratade en del om saker och om varför det finns saker vi inte pratar om längre..
Hela den här kvällen innehåller inslag som kanske inte var det bästa men vafan, man är ung en gång och kan man inte vara ärlig mot sina vänner, vem lam man då vara ärlig mot? 

Nu är jag hemma och ska förhoppningsvis somna gott utan allt för mkt tankar i huvudet. Imorgon hänget jag med Mia och hoppas att jag inte är alldeles för bakis.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0