I get knocked down

Jag hade en lugn kväll och somnade gott i lördags. Igår hängde jag med Hiddy på kvällen. Vi pratade och fikade vilket var mysigt :) Jag åkte sen hem och Rasmus kom och pratade vilket vi inte hunnit i helgen och så såg vi en film. Ingen av oss var trötta och ville inte vara ensamma så han blev kvar. Vi pratade om saker som man inte ska göra om nätterna vilket gjorde att vi fick svårt att somna.. han crashade före mig och jag låg och skakade i hela kroppen och grät tyst för mig själv. Dum skit. 
 
Eftersom jag sov dåligt inatt så blev det ingen föreläsning idag. Istället så har Rasmus varit här eftersom ingen av oss har mått speciellt bra. Istället har vi tagit hand om varandra, klappat på varandra, gnällt och ätit mat. Även om vi inte har mått bra så har det varit skönt att slippa vara ensam :)  Och han är fortfarande här vilket är skönt! 
 
Imorgon blir det grupparbete på förmiddagen innan redovisning på eftermiddagen och sen blir det fadder-mingel då vi får reda på årets tema och grupperna samt om man blir fadder eller huvudfadder. Awesome! :)  Är inte taggad på redovisning men det får gå. 
 
Jag är lite småtrött vilket är skönt och övar manus inför dramadel i redovisningen imorgon. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0