Game of Thrones

Första avsnittet av GOT säsong 4 var inte alls som jag tänkt mig, blev en aning besviken..det hände ju typ inget?! 
Jag läste sen och var duktig nog att släcka vid strax efter 10 då jag var trött men hjärnan drog igång och började tänka. Förvisso på roliga saker så att det spratt i hela kroppen och jag fick ett stort leende över hela ansiktet. Jag är sjukt taggad på inspark och det gör att jag tror att augusti ändå kommer bli bra :) 

Föreläsning en kort stund igår och sen grupparbete med Karolina. Dagen var kaos då vår stora grupp skulle ingå med en annan grupp och ja, det funkade inte riktigt och sen blev inte grupparbete av i stora gruppen för vi bara var 3 som var där... Kuljul.  Jag var därför hemma tidigt, åt en tidig lunch och lamade i soffan. Rasmus kom och skulle äta din lunch hos mig och bara prata lite, trodde vi på det själva?! Slutade med att han stannade, åt köttgryta med mig, lamade i soffan och såg "the cat in the hat" (som är den konstigaste filmen jag sett) och "Hotel Trabsylvania". Vi kom i säng vid strax innan 12, sjukt!, och somnade sådär en halvtimme senare. Underbart! 

Nu på morgonen har jag drömt om Joakim och mig i Spanien och ett brandlarm som utlöstes på dalvik..i Spanien.. Mina drömmar är inte alls normala. Det var gamla Joakim och Sara i drömmen, och det gjorde att jag saknar den gamla Joakim lite just nu.

Snart blir det frukost här hemma :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0