För första gången någonsin

Solen var underbar i måndags sen :) tyst, lugnt och skönt. Jag läste i solen och Rasmus pluggade inomhus. 
Vi åt pizza till middag och sen hade vi lässession för första gången på evigheter. Så mysigt :) det har jag saknat! Jag läste ut "Davidsstjärnor", den var bra men slutet irriterade mig..  Klockan var 5 när jag var klar så vi somnade inte förrän vid 6-tiden.. Dessa tider! Jag vaknade vid 11 och han röjde runt så jag kunde inte somna om.. Många timmar och lite sömn. Vi såg Frost Igår och åt frukost och lyssnade på konstig musik. Han drog på eftermiddagen och jag spenderade dagen med min iPad vilket var skönt! 

Jag somnade halv 3 trots dålig sömn. Idag har jag sovit som en stock fram till 13 och ska äta mat snart innan det blir solen med en ny bok: "Insurgent", äntligen är det dags :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0