En magisk inspark

Rasmus blev kvar igår och jag somnade gott. Idag har jag haft migrän hela dagen och haft redovisning.. lagom kul med huvudvärk och illamående. Men det gick!  
Sen fikade jag med Hanna, Elin, Lisa, Stina och Emma på bryggan, mysigt :) 
Ikväll har jag varit på faddermingel och fått reda på tema och grupp. Det är så mycket känslor och tankar i min kropp just nu! DISNEY!!! 1.5 vecka med en massa disneymagi och vet ni? JAG ska vara huvudfadder med finaste Emma OCH inte nog med det. LAG HERKULES!! Min favvofilm :)  Endorfinerna och euforin är stark i min kropp just nu! 
 
Mitt lag av faddrar kommer bli kanon för alla är taggade och det är människor jag inte känner sen innan förutom Emma och det är precis vad jag vill, nya människor med nya tankar och idéer :) Jag är så satans pepp och idéerna är många hos oss alla!  Jag har misstänkt i 2 månader att det skulle bli disney men att få det bekräftat är awesome och sen finaste Sara som pedsexansvarig, det här blir grymt! En sista inspark som huvudfadder med Emma och disneytema med Herkules!? Jag tror ingen är gladare än jag just ikväll :D LET THE MAGIC BEGIN! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0