Det var en gång en liten fågel

Det räddades ett x antal robotar igår och jag läste även ut min bok i min serie. Bra slut på serien ändå! Det innebär att jag måste välja en ny bok nu snart av alla som ligger här.. svårt att välja! 
Vi hittade gammal musik som jag hade i min bil 2010. Sjukt vad mkt man minns och vilka minnen man får..  Vi somnade vid halv 5, jag som en sten före honom. 
Vi vaknade vid halv 12 tiden och har sett de absolut sista 2 avsnitten av How i Met your mother och vi är inte alls nöjda med slutet, så dåligt. Besvikelsen är hög! En serie man följt så länge som slutas så b. 
 
Vi redigerar hemtentor just nu. Sen ska det diskas, räddas robotar och ätas potatismos till middag :) imorgon blir det föreläsningar och ett läkarbesök för min del. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0