Ångest

Jag vaknade med extrem ångest idag. Jag skickade ett sms igår som jag ångrar mest då det som står där egentligen är 90% falskt. Jag drack alldeles för mkt igår. Usch!
Men det fanns saker som var awesome igår, känslan i vissa saker. Så enkla saker men som blir så stora :) 

Jag har varit ganska bakis idag.. Träffade Mia vid 13 och åt donken och vi var speglar av varandra i hur vi mådde. Vi kollade sedan på Dodgebollen med cola, vatten och mjölk fram tills att Robin, Dancu, Emilia, Hanna och Lukas åkt ut vid 18-tiden. Tog bussen hem med Lukas och tjötade en stund i vägskälet. Nu är jag hemma och har satt på mig one-piecen och tänker stanna i den hela kvällen. Sjukt trött!  

Imorgon hänger jag med Hiddy. :) går på bio och äter middag. Mys! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0