1 meter längre

Potatismoset i tisdags var gott som vanligt :) jag blev ensam vid 10-tiden och somnade som en sten efter att ha varit extremt rastlös och nervös inför onsdagsens läkarbesök. usch och fy! Föreläsningar igår och en fantastiskt rolig lunch med Robert. the whole and the half och mutti-dish istället för helan och halvan och modersmål gjorde min dag.  Jag åkte sen hem en stund och våndades inför kvällens läkarbesök. Jag var extremt nervös och hade fruktansvärt ont i magen. Men läkarbesöket gick bra trots att jag var nära att börja gråta påväg in i rummet och sedan i rummet. Men min läkare var fantastiskt och såg min oro, pratade med mig om vad min rädsla egentligen var, pratade mig igenom alltihopa och berömde mig efteråt för att jag varit så duktig trots nervositeten. Hon var lugn, metodisk och otroligt kompentent. Den bästa läkaren jag någonsin haft!  Jag var extremt stolt över mig själv efteråt och att jag klarade det ensam och utan Atarax. Jag växte 1 meter vilket var fantastiskt! Det var det konstigaste läkarbesöket jag någonsing gjort men jag är åtminstone inte rädd längre vilket är himla skönt. Stor klapp på axeln på mig :) 
 
Jag handlade sedan på hemköp och åkte hem, drog ner till Robert och åt min kvällsmat och min köpte glass medans jag pratade av mig av mina tankar och så såg vi HP :) mysigt!  Att berätta vissa hemligheter som man annars inte gör när man är nykter är nyttigt och lättande. Jag delar inte gärna med mig av vissa saker men igår gjorde jag det och det kändes väldigt bra och det kändes bra att det var med Robert! 
 
Jag var trött och gick hem vid 10, duschade och såg sen en film på min iPad. Jag har kommit på varför man har en iPad, för att kolla film i sängen innan man somnar ;) 
Idag struntade jag i föreläsningen på morgonen och tog chansen att sova istället efter allt stress, ångest, spänningar och nervositet under veckan. Jag sov som en sten hela natten men trots det har min kropp varit väldigt trött efter allting. Föreläsning på eftermiddagen och sen drog jag till Akademibokhandeln på belöningsrunda och sen träffade jag på fina Lukas på konsum vilket gjorde min vecka: "Du är så jäklar underbar och speciell" . DÅ blir man glad :) Vi pratade inspark och båda han och jag är taggade, hoppas vi hamnar i samma lag :) 
 
 
Maten är i magen nu och jag ska söka friståendekurs till hösten innan jag räddar mina sista robotar och kollar glee :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0