När vi gräver guld i USA

Jag somnade som en stock vid halv 1 igår, fantastiskt skönt! Därför sov jag lite drygt 10.5 timme inatt och det var precis vad jag behövde :) 
Redovisningen idag som egentligen var en redovisning utan mest, aa jag vet inte. Något ihopkok! Men det gick nog helt ok. Får se. Ikväll har egentid på riktigt, otroligt skönt :) Det känns lite dubbeltydligt dock att sitta med ansiktsmask i facet och fotboll på tv. NÄR BÖRJADE JAG TITTA PÅ FOTBOLL? Helt sinnessjukt! Men jag tvingas erkänna att det kan vara lite småintressant.. vad händer med världen!? Bra fråga!   Pedsexantagning nu ikväll, och jag håller två extra tummar för kära Martin som söker ikväll. Han är min kandidat som jag hade röstat på :)  
Strax blir det dusch, hårinpackning och sen spenderar jag kvällen med en kopp te, idol och American Pie - Reunion :) 
 
Imorgon är det heldag i skolan innan kåren :) förfest hos Sabine. Det blir bra! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0