Jag reser mig igen

Föreläsningar hela dagen igår och sen hem en snabbis innan förfest med del av klassen, trevligt värre :) 
Kåren intogs en stund och inatt har jag sovit i 10 timmar innan dagens föreläsning om bedömning. Trots sömn höll jag på att somna.. heja. 
Jag har haft otroligt bra dagar den här veckan vilket sömn har varit en bidragande faktiskt till och det är grymt, det är skönt också att folk i min närhet också har varit, pigga, glada och haft bra dagar. Big lök! 
 
Jag är trött som jag vet inte vad idag.. därför kommer jag spendera kvällen ensam i min soffa. Jag har inte fått dejta soffan på heeeela veckan så det ska jag göra ikväll. Så skönt ska det bli :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0