Jag kan fortfarande få dig så lätt och ibland vill jag det mest för att krossa ditt hjärta, precis som du krossade mitt

Fredagen med Hiddy var perfekt! Mat, en massa prat till långt in på småtimmarna och en sjujädrands massa skratt. Chatcha upp är viktigt ibland :) 
Natten mellan fredagen och lördagen sov jag, äntligen! 12 timmar, bam :) precis vad jag behövde. 
Lördagen spenderades sedan ensam då jag roade mig med nya appen snap chat, beroende! 
Gårdagen hängde jag på stan en vända med Hiddy och sen käkade vi tacos och såg disney tillsammans med Robert :) Sådär lagom aktivitet på en söndag. 
 
Nu är jag hemma från skolan och är sådär lagom trött, sov inte sådär överdrivet bra inatt. Hatar att det går i vågor, skulle vilja komma tillbaka till tiden då jag somnade som en sten varenda natt och så var det med den saken.  Kursstart idag så lite smått plugg väntar mig om en stund och ikväll lagar jag köttgryta för första gången på mkt länge. Älskar hösten då man gör en massa grytor och äter en massa potatis, löööve it :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0