Hell Aurora

Det finns saker som är viktigare än sömn, och ibland får man slarva med den även mitt i veckan. 
Därför var jag dödstrött när jag vaknade imorse, somnade inte förrän 3 inatt. Men som sagt, det finns saker som är viktigare än sömn och det var värt det! :) 
Idag har jag haft dippar hela förmiddagen och skrattat med Martin och Robert på föreläsningen, fina killar det där! Martin kan vara en av de snällaste personerna jag träffat i hela mitt liv, som alltid är så tacksam och snäll. Robert likaså! Jönköping <3  
 
Efter en osammanhängande föreläsning då jag drack en Redbull för första gången sen första veckan i Juni för att inte somna, så är jag nu hemma. Lunch väntar snart och sen ska jag försöka att inte somna. Har extrema dippar men trots det ska jag försöka jobba mig igenom det och försöka plugga lite senare. Ikväll hänger jag med Emma och myser med film :) vi bojkottar kåren ikväll då det blivit mkt av den varan under insparken. Ibland måste man vila och våra sina relationer också! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0