ETT TRÄDGÅRDSLAND

Det är en väldigt trött tjej som rapporterar från Swebuss påväg till Jönköping från Göteborg. Dagen har spenderats där med bästa Robert och Henke :) toppen! Min energinivå har hanterats med en massa cola, druvsocker, parerat en huvudvärk och gått på adrenalin. De senaste 48 timmarna har jag varit vaken i 38 av dessa och det känns i hela kroppen och i psyket kan jag tala om. Natten mellan torsdagen och fredag somnade jag inte förrän 4 pga att jag hostade tills jag spydde 4 ggr. Hade sällskap när jag inte kunde sova iaf, alltid trevligt :)

Fredagen tillbringade jag med fotboll, ja ni läste rätt. JAG såg fotboll på tv. Lagade middag till Rasmus och sen hängde vi heeeela natten fram till 6 på morgonen då ingen av oss var trötta och vi ville ha sällskap. Att ha sambo på deltid är awesome! :) sov därför 1 timme inför dagen på Liseberg..Inge bra men jag kan inte hjälpa att jag ej var trött.
Nu är jag dock dödstrött och hoppas jag somnar gott när vi kommer hem till Jönnet efter en dusch. Bra dag med fina killar iaf :) Rasmus håller mig sällskap hela vägen hem då jag inte orkar prata, guldvärd!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0