Ett gott skratt förlänger livet

Måndagen spenderade jag ensam för första gången på jag vet ej när, helt fantastiskt! Måndagen och tisdagen bestod dessutom av plugg i skolan. Tisdagskvällen spenderade jag med Rasmus för att procrastinata lite och skratta en massa. Vid 6 på onsdagmorgonen kastade jag in handduken och gick hem efter en mysig natt med prat om ALLT från HLK till gamla grejer, tjejer och killar till popcorn. Hur bra får en människa vara? Otroligt!  Kära vän :)  Gårdagen bestod sen av plugg i skolan tillsammans med Rasmus och Erik med en massa dåliga skämt om historien, Disa kom och hälsade på en stund också, gött mos! Så mycket som jag skrattade när de olika historiska diktatorerna fick dialekter, herregud min mage! 
Vid 2 gick jag och Rasmus uppför backen, mer eller mindre döda och skrattade åt Tomas Dileva efter att ha vistats på skolans toaletter och mest, aaa pratat genom väggarna, skrattat och haft en creepy känsla i kroppen till ett dödstyst HLK.  En upplevelse i sig! 
 
Inatt sov jag tillräckligt många timmar för första gången på en vecka och jag har kommit underfund med varför jag aldrig blir frisk, jag återhämtar inte kroppen med tillräckligt mkt sömn. Det tro fan att jag aldrig blir frisk då och går runt med huvudvärk som ligger och trycker hela tiden.. suck! Jag måste lära mig att sätta mig själv först, jag säger det ofta men jag kan allvarligt talat inte hålla på såhär. Jag måste sova och säga nej och paus ibland.  Iaf, att sova inatt var magiskt. Har idag pluggat med Rasmus och Emma inför morgondagens tenta, många skratt har också hunnits med. Fina vänner jag har som kan liva upp plugg också. <3   Nu är jag ensam och är lite småtrött vilket är positivt. Läsa igenom alla dokument en gång till innan jag lägger mig i min säng och varvar ner. Imorgon kör vi tenta 8-12. Det kommer gå åt skogen, men man lever bara en gång. Och vet ni? Jag är oförskämt trött på salstenta så det är inte konstigt att jag inte orkar bry mig.  Imorgonkväll hänger jag med Hiddy för första gången sen typ april eller maj. Det är fanimej på tiden!   
 
Nu vet ni vad jag har gjort de senaste dygnen, kort och gott: allt annat än att sova och plugga! :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0