Ett år går så fort

Avslutade eftermiddagen igår med en promenad, mitt knä hatade det men min rygg och mitt psyke behövde det! Somnade redan vid halv 11 igår, what?! Så jäkla skönt men osannolikt! 
 
Haft en underbar dag idag då jag sovit, alla andra hade sovit, en bra föreläsning med favoriten Jesper på eftermiddagen om film! :) leendet i mitt ansikte under föreläsningen och när han visade masa filmklipp, awesome! Vi ska få göra en filmanalysen, grymt :) visst, vi har mkt att göra nu men en filmanalys är kul och går fort.  Sen har jag i eftermiddag/kväll hängt med två av de finastes, Rasmus och Simon :) mat och prat i massor och skratt åt Norges humorelit : har hon snott en öl?!  Så awesome! Att dessutom bli godkänd med bravur på en planeringsuppgift vi gjorde precis innan sommaren med bara positiva kommentarer, då blir man glad! :) 

Idag är det dock 365 dagar sen det kraschade lite, när jag hade en av de värsta dagarna ngnsin med tårar, ilska, ett möte från helvete och en vän som vägrade vara ärlig.. En ganska jobbig dag men jag har inte tänkt på det alls förutom när jag kom hem. Läskigt hur mycket som kan hända på ett år, som förändras och saker som faller i skymundan för andra grejer. Idag är saker och ting mer än bra på många punkter men hösten 2012 är fortfarande ett väldigt mörkt minne..

Nu blir det 9gag och youtube och sen tror jag att jag somnar gott :) 

GODNATT ALLA FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0