'Cause your the part of me that keeps me better

Kvällen blev istället häng med Emma OCH en spontanare till kåren. Vodka och saft, man tar det man har! Kvällen på kåren var grym :) fina människor och samtal och dans till tusen, En stad i Ljus med bästa grabbarna och nya bekantskaper. Träffade två av de trevligaste tjejerna på länge, guldvärt :) Promenad med Robert hem och sen korridorssnack till tidigt på morgonen på gott och ont. 
 
Simon ringde i eftermiddags och språkade. Han är bra! Fajitas till middag och sen kom Robert och såg Törnrosa med mig, "Gör den blååå" :p Fint snack innan jag blev ensam innan. Och jag kan inte sova.. big surprise. Saker och ting snurrar av olika anledningar. Saker späddes på i eftermiddags som man redan misstänkt men det gör inte att det inte gör mindre ont. Allt löser sig och därmed basta! 
 
Glass ligger i magen, en hutt med Teracough är sänkt då min hosta vägrar försvinna. Imorgon är det plugg som gäller, så mkt jag orkar. Kul fredag (Y)  Hosta lite till, snyta en näsa, dricka lite vatten och sen försöka sova kanske? 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0