We jumped never asking why

Hungerspelen - Catching Fire är definitivt årets bästa film! Grym med både humor, fightingscener, ögongodis, bra skådespel och gav boken rättvisa. Grymt! :)  Jag och Robert vandrade hem vid halv 3 och strax efter 3 var vi hemma.  Jag sov godare än på länge inatt vilket var grymt skönt!  Har varit på synundersökning idag och beställt nya glasögon, grymt :) min syn förändras ständigt.. väldigt irriterande. Dessutom är det lagom kul med lite spänningshuvudvärk som ligger och väntar samt illamående. Synundersökning är alltid lika roligt på det sättet! 
Därför blir det inget kåren för mig ikväll utan istället är jag hemma och läser boken vi fick på bion igår, hoppas den är bra :)  imorgon fikar jag med finaste Martin! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0