Tidens sand

Jag hade svårt att somna igår trots att jag var trött, och när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på tid. Hur fort tiden egentligen går, snart har jag pluggat färdigt mina 4.5-5 år, jag flyttade hit för 3.5 år sen och i dagarna är det 1 år sen förra årets tomtevaka, om en vecka är det dax för årets. Och tankarna glider osökt tillbaka till förra årets, DEN stoltheten, glädjen och tårarna av lättnad efter en otroligt jobbig höst. Tiden går så fort och jag hänger inte riktigt med, det var ju inspark 2013 nyss!?  
 
Idag har det varit en liten kaos dag, en intervju som höll på att skita sig men som sedan gick bra, en lunch på donken och sen lite bestämande angående b-uppsatsen och hämta en bok på biblioteket. Stressen har varit närvarande och därför var det skönt att knäcka ryggen lite i skolan innan med hjälp av en stol, magiskt! 
Nu är jag hemma och försöker dra hem film inför uppsatsen och morgondagen. Filar lite på en filmanalys också. 
Om en stund träffar jag Robert och spenderar kvällen med honom med att äta mat och hänga. Mysigt! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0