Sova, vad är det?

Jag avslutade helgen med ett besök nere i källaren hos Robert. :) OUAT, te och en ny bekantskap i ugglan Bernt hanns med samt Rat race innan jag gick hem vid strax innan 5. Robert är bra :)! 

Idag har jag inte alls varit på humör för någonting, har skickat in en kompletteringsuppgift men det är det enda nyttiga jag har gjort. Inte ens maten har varit särskilt bra idag, min mage har inte gillat mig alls.. Vet inte varför jag inte varit på humör, Rasmus kom en stund ikväll och det brukar hjälpa men vi var antingen trötta eller inte på humör så det var lite som det var. Jag var inte på bettet nånstans. Antar att man bara har såna dagar ibland.  Han gick till sig vid halv 12 iaf (kors i taket) och jag har nu duschat och försöker bli trött. Vi har första träffen med handledaren inför B-uppsatsen imorgon, lite nervöst och lite oroande men samtidigt skönt så det löser sig. Imorgonkväll drar jag på bio med Robert och Jocke, long time no see. Då blir det Hungergamesnight = ettan och nya tvåan :) det blir bra! Lååång kväll dock med 6 timmar på bio. Och varför sover jag aldrig? Bra fråga! Ring och fråga John Blund, tror ngn har snott min sömn.. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0