Om jag faller, är du där då?

Rasmus kom till mig sen i torsdagskväll och vi pluggade det sista och sen såg vi "How to train your dragon", mys :) 
Sen kunde jag inte somna när han gått hem, sista gången jag kollade på klockan så var den 03:38.. då ville jag mest bara dra täcker över huvudet och försvinna. Skrev tenta igår som faktiskt gick bra tror jag. :) Sen tog jag mig ner på stan och gjorde lite ärenden med Rasmus bredvid mig, förbi systemet och sen drog vi hem, åt kebab och kollade Glee :) Vi powernapade i varsin ände i min lägenhet och hade det allmänt bra, vi drog upp musiken och skrattade åt vissa låtar och sjöng båda två, perfekt eftermiddag!  
 
Förfest hos Robert med fina vänner med bra samtal, ett kåren efter ett samtal med Emma utanför. Ett kåren med otroligt många samtal, bra som dåliga, en Emma som vägrade vika från min sida och som jag släppte in längre än vad jag gjort med någon på mycket länge, ett par tårar på toaletten, en Martin som gav mig den största kramen i världen vilket var precis vad jag behövde, en Sanne som strålade av glädje, en massa massa drinkar i form av liiite för mkt redbull/vodka, en bästa vän som alltid är där jag behöver honom, en ligg-Lukas som kan ha varit bland de roligaste människorna jag träffat på länge och sen en bussresa hem. Ett antal skratt med Emma utanför dörren innan jag gick hem åt Ligg-Lukas, åt Kolmårdstrollet och åt att livet är allt bra knas. Fan vad jag är glad att jag har henne! :) Mer såna människor tack!  Ett par sms som var precis vad jag behövde och sen stensomnade jag vid halv 4 trots en ganska jobbig kväll stundtals, det är inte alltid lätt att vara ärlig och det är inte alltid lätt att vara stark men ibland måste man också inse att är man inte ärlig mot andra så är man inte ärlig mot sig själv. 
 
Nu ska jag äta frukost, rostad macka med mkt ost på, Love it! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0