Månen färgar alla skuggor blå

Jag har i helgen haft ett konstigt skiftande humör och ett konstigt rus i kroppen. Den enda tiden i helgen jag känt mig jämn i humöret var igårkväll/inatt för då slapp jag vara ensam, jag fick mat lagad till mig och jag hade en Rasmus i soffan!  Jag mådde inte helt hundra igår i magen och huvudet det ska jag erkänna men kvällen i fredags var så värt det.  Jag har insett i helgen att även jag måste få väcka bitchen högstadiet/gymnasiet ngn gång även om den sover jävligt hårt. Love means never to say you're sorry. 

Jag har en härligt pirrande känsla i kroppen och ett otroligt lugn i kroppen, jag sov mer eller mindre hela natten inatt för första gången på lite mer än 1 vecka av olika anledningar. Jag är glad samtidigt som det finns en del bitar i mitt liv som jag borde ta tag i just nu, men det löser sig. Jag är fortfarande evigt tacksam för Emma i fredags <3 insåg också att jag ev inte hade behövt sova ensam i fredags, om inte en person hade sämsta tänkbara timingen vill säga..oh happy day. 

Jag är mätt, jag är småseg och jag är glad. Det väntar en bra människa med många viktiga saker och jag hoppas att jag kommer träffa vissa människor i veckan, jag behöver det :)  nu blir det film!

PUSS 

Finaste Emma! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0