Like a vision, set me free

Förfesten hos Henke var trevlig igår, Simon var med också och det är alltid skönt att ha honom med! Kåren sen ett par timmar med massa skratt och jag mådde bra. Släppa allting var precis vad jag behövde igår och se snälla ansikten, taggade människor och få dansa bort lite tankar, awesome :) 
 
Idag har jag och Rasmus gjort intervju på AD i Huskvarna och jag är nu hemma och ska laga lite mat och betala räkningar. Sen ska jag sätta mig och transkribera intervjun tills jag inte orkar mer!  Imorgon blir det plugg på förmidagen på HLK, iväg på intervju på AD igen och sen tillbaka till HLK och plugga lite till, lång dag men det blir bra det också! Det känns ändå som att vi ligger hyfsat i fas med b-uppsatsen och det gör mig lugn, det känns mycket bättre med denna uppsatsen än med min c-uppsats ngnsin gjorde och det är positivt! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0