Jag ser det snöa

Det började snöa plötsligt igår.. årets första snö! Dock försvann den lika fort men det snöade iaf :) 
Jag började i min bok idag, den verkar grymt bra!  Vid strax efter 1 när jag egentligen hade bestämt mig för att sova ringde telefonen.. Robert behövde sällskap påväg hem från kåren. Nästan 2 timmar bara försvann, jisses! Saknar våra telefonsamtal ibland, dem var mysiga :) fick mig ett par skratt också åt biffar.  Hade sällskap på chatten också som vanligt, bra sätt att avsluta kvällen på: telefonsamtal och chatt! :) 
 
Har haft en mysig start på dagen idag med frukost tillsammans med Rasmus och sen göra en intervjuguide inför b-uppsatsen. Det här blir bra!  Skulle egentligen fikat med Martin men saker körde ihop sig så blir imorgon istället :) Därför städade jag min skitiga lägenhet, det behövdes kan jag tala om!  
Nu vet jag inte vad som väntar.. antingen fixa med mina nya kort i mina ramar eller skriva en recension, vet inte vad som känns roligast just nu. Tror min mage behöver mat först! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0