It's been a hard days night

Kort dag igår med potatismos och korv till middag. Jag somnade gott vid halv 1 efter att jag blivit ensam vid halv 11 efter lite drygt 36 timmar, diggar såna helger som fan! 
Idag har jag och Rasmus jobbat med b-uppsats, en intervju är gjord och jag har arbetat 7 timmar sammanlagt på skolan med att transgribera och kolla information till bakgrunden. Effektiv dag men när jag gick därifrån vid strax efter 17 kände jag mig lagom mossig i huvudet. Vet dock inte när jag hade en sån effektiv och bra pluggdag senast.. gymnasiet? Skulle tro det.  
 
Nu är jag lagom trött efter dusch och mat. Lax är awesome! Därför blir det lite tv och bokläsning och sen hoppas jag att jag somnar gott efter en alldeles för lång dag. Imorgon blir det uppsatsskrivande på förmiddagen och sen handledningsmöte på eftermiddagen. Det är många långa dagar framöver både i skolan och hemma nu men vet ni vad? Det var längesen jag kände mig så pass sugen på att skriva någonting och det känns ganska skönt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0