Det fladdrar till i en tullgardin

Vi skrev varsin reflektion igår och sen såg vi en film :) topp! Idag var det sökinformation inför uppsatsen innan lunch och sen redovisning som gick smärtfritt. Det är första redovisningen på evigheter då jag inte var ett dugg nervös. Det var förvisso ingen redovisning framför klassen utan mer i en ring, men man får vara glad och stolt över det lilla. Och sakta men säkert försvinner alla rädslor jag haft sen kah var typ 9. Halleluja för Jönköping och människorna där!  Jesper for president åter igen :) 

Eftermiddagen och nu spenderar jag med Once upon a time, så mysigt! Jag är ensam och det är förbannat skönt idag :)  jag gjorde lyxmiddag till mig själv för en stund sen och nu insåg jag att jag börjar 09:00 imorgon istället för 08:00. Grymt! En timme extra gör otroligt mkt på morgonen :)  today is a good dag! För jag fick dessutom lite tid som gjorde att jag blickade bakom gardinen på hur det kunde ha varit om saker och ting varit som förr. Det är fint när dem tillfällena inträffar! :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0