'Cause she's so high

Kvällen igår blev en aning ändrad. Plötsligt när jag sitter med en kopp te så knackar det på dörren och där står Rasmus. Så han sällskapade mig under kvällen när jag fixade med mina ramar och mina nya bilder. Det tog 2.5 timme men det var det värt! Att titta på gamla bilder och sätta in nya, gamla minnen möter nya och ibland stannar man upp, tittar på en bild och minns. På gott och ont, men jag ångrar inga av bilderna som är nedtagna eller som nu sitter på väggen. Vissa bilder borde kanske inte sitta där av respekt för andra, men jag vill ha dem där och då sitter dem där! Jag slet med det men resultatet blev åtminstone godkänt och vissa bilder ger mig världens största leende, en go känsla i magen och hjärtat eller gör mig nästan tårögd. Tänk vad mycket man hinner med inom loppet av 3.5 år! Nu är ju inte alla bilderna så gamla, väldigt få bilder är äldre än 2 år men gud vad jag älskar att titta på bilder. Minnen <3 
 
Vi såg sen Love Actually då vi kom underfund med att jag aldrig sett den. Vi skulle sen ha pluggat idag men båda var döda så det gick inge vidare kom vi underfund med via telefonerna. Istället drog vi täcket över huvudet på varsitt håll och somnade om. Jag har idag haft en fin fika med finaste Martin, Jönköpings största guldklimp :) vi hann dock inte prata klart innan verkligheten hann ifatt oss och han hade pedsexgrejer att ta itu med. Men vi ska göra om det snart!  Olika liv, olika verkligheter sätter lite käppar i hjulet över tiden.  Jag mötte sen upp Emma och vi åkte hem tillsammans. Jag har spenderat eftermiddagen med serier och dunkat musik. Snart kommer ett par fina människor till mig och hänger innan vi drar på LOK:s evenemang på kåren i form av "Lågstadiedisco ala 90tal". Och det gillar vi :) även 80-talisten i sällskapet ;) haha.  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0