All I ever wanted was to break your walls

Handledarmötet idag hade lugnande effekter och det här kommer bli grymt! Hur kan det inte? Jag är på ngt konstigt vänster taggad på att skriva b-uppsats, film och Rasmus, vad kan gå fel? :)  
Jag har i eftermiddag pratat med Sanne i telefon en vända, förstår inte hur hon alltid lyckas få mig att gråta, men det är en annan femma. Finaste tjejen!  Hon får mig att inse saker som jag grävt ner längst ner i källaren och det är bra på sitt sätt. :)   Har dessutom lagat kräftsoppa för första gången som mamma alltid gör, och fy farao vad gott det blev!  Får bjuda Robert på det ngn dag, känns som det är min tur att bjuda på middag :)  Nu har jag dessutom mjöl hemma så i helgen ska jag stilla mina cravings jag haft alldeles för länge och baka scones, eller.. jag ska inte baka, jag ska äta dem, min deltidssambo får baka!
Om lite drygt 1.5 timme beger jag mig in till June och möter upp Robert och Jocke för bio, Hungergames :) Jag är en aning trött, men en Recharge fixar biffen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0