Men du är ganska bra att ha, när man vill veta hur det verkligen ska va

Det var magiskt skönt att vara ensam igår, att se ikapp alla mina serier som som vanligt fick mig tårögd och att få tid för mig själv. Dessvärre har jag det alldeles för sällan.  
Avslutade kvällen med att hitta en massa humorklipp på youtube, youtube kan vara den bästa sidan som finns när man inte kan sova!  
 
Idag har jag gjort världens städryck och städat min otroligt skitiga lägenhet, tog en väldigt bra stund kan jag tala om. Insparksplaneringen är i full gång som sagt återigen och jag tycker det är otroligt roligt att en person i min grupp verkar ha skapat en otrolig tillit till mig och lyssnar, tyr sig till mig och värdesätter mina åsikter. Det känns otroligt kul och det känns som att jag kommer att ta och få betydligt mkt mer ansvar i den här gruppen detta året, awesome :) Det är alltid guldvärt när folk tror på en och litar på ens kompetens och omdöme! 
Nu har jag precis ätit lite och ska snart möta upp Robert, dra till konsum och sen hänga med honom ikväll med Mästarnas Mästare och Inför ESC, toppen :) behöver hänga med lillebror och finaste grabben! 
 
Diska var det ja, mot oändligheten och vidare! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0