SJ-JS

Att få träffa igår var fantastiskt skönt, pappa fick se att jag kan köra bil också och vara hjälpsam och lyfta på takboxen på bilen :) 1,5 timme bara försvann i solen och i garaget och det var behövligt. Sen hängde jag i solen kring växjösjön med kära Joakim, ett varv runt sjön och pausa på en bänk. Så simpelt men så bra och prat om det mesta! :) han tycker inte om allt man pratar om, men ibland får andra lära sig att svälja också.
Sen moster som hjälpte mig med powerpoint, kopp te också. Resten av kvällen blev hockeyvm och samtal på mobilen som gick i rasande fart med en mamma och Olle som gav mig världens min då det tydligen gick fortare än de hann med, man ska vara snabb i fingrarna :p

Nu sitter jag på bussen hem efter en alldeles för stor hotellfrukost, gott var det dock! Glider in i Jönnet snart och då blir det de 4 Jönköpings låtarna ;) har haft en bra helg i Växjö med extremt bra väder, massa samtal, bilkörning, knäcka ryggen och leenden för själen. Hann med alla mina uppdrag och det är huvudsaken :) ska bli skönt att komma hem också dock. Fullspäckad dag med kursstart och sen faddermingel på kvällen då vi får reda på tema och grupperna, spännande!

PUSS
Fick bli en bild på växjösjön från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0