Regnet det bara öser ner

Kan bli lite trött på vissa saker ibland, t.ex art människor inte fattar vinken. Min nattsömn rubbades inatt vilket gjort att dagen idag inte varit bra, dessutom föreläsning på förmiddagen jag redan hört och ingen mening att dra hem och nu på eftermiddagen en tråkig föreläsning om Afrika. Det enda som gjort dagen lite värd var en mysig lunch med Lisa, Hanna och Elin och skvaller om det mesta! Jag är riktigt trött och irriterad idag och det gör inte saken bättre att huvudvärk har kommit och gått under dagen och att jag inte fått min dos grabbar idag, det rubbar mitt humör ganska mkt en sån här dag..

Därför tänker jag ta mitt dåliga humör och stänga av mobilen ett par timmar och hoppas att jag kommer tillbaka med ny energi. Tänker krascha i min säng nu och läsa ut Håkan Nessers bok äntligen. Skiter i plugget just nu och världen runt mig. Den för klara sig utan mig ett par timmar, jag behöver få sura för första gången på mkt länge.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0