Pantamera

Otroligt mysig kväll med Rasmus igår med en av de godaste middagarna jag har ätit i hela mitt liv, Rasmus är grym på mat! :) massa prat om sittningen, hockey och sen semifinal 2, bra skit!
Alltid lika bra med ett antal timmar med honom, bäst att passa på nu innan sommaren..

Idag är jag trött, riktigt trött. Knepig natt och sen föreläsning 10-14:30. Trevlig lunch dock med skratt åt Makedonien och pantamera-tanten, humor! Mötte Disa efter föreläsningen och spenderade 2 timmar i solen med henne innan resten av faddergruppen anslöt. Lagnamn är klart nu vilket känns toppen, märke är på gång och andra saker börjar falla på plats. Jag har idag skrivit ett förslag på en ramsa också, se vad de andra tycker. :). Det har varit årets hittills varmaste dag idag vilket har varit toppen! Nu är jag trött, riktigt trött vilket är ganska bra med tanke på att jag ska vara i HLK:s aula vid 08:00 imorgon för fadderutbildbning, ingen vila där inte. Men är ledig på måndag istället :) tidig sänggång ikväll alltså. Nu blir det dusch!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0