När världen förändras för alltid

Avslutade min söndag på absolut bästa sätt, med Rasmus. Mat med en vitlökssås som dödade oss båda, inför ESC och nostalgitripp med en massa HippHipp-klipp, humor :D 
Igår var det kursstart och sen föreläsning innan det var dax för faddermingel,  grupp och tema är nu klart och det ska bli grymt kul med Hallowen för våran grupp och med grymma människor i samma grupp! Organisationen är redan hög samt tagget, och ideer är det ingen brist på, big lök!  Jag är grymt taggad och det kommer bli awesome :)  Sen spenderade jag kvällen med äggmacka och smootie hemma hos Robert med Hockeyvm, bra Sverige! 
 
Idag var det föreläsning på morgonen med saker som vi faktiskt kommer ha nytta av, Jesper levererar! Drog även om lämnade in min dator idag, förhoppningsvis hittar dem ngt. Har sedan spenderat 2.5 timme i solen med Emma med prat om inspark och liknande innan jag drog och träffade Sanne och såg Showtimes vårshow, dansarna räddade allt!
 
När världen förändras för alltid så gäller det att hänga med, idag blev jag överumplad och jag blev ganska rörd faktiskt, och kände en enorm sympati, glädje och chocken var stor. Ibland blir man mållös men det är guldvärt när människor trots ens dumhet vill berätta och ty sig till en.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0