Långa nätter

Gårdagen var bra med ett seminarie och sen förfest hos Robert innan kåren. 5 6 7 8 hanns med och en massa andra låtar, långa samtal i den kvava luften utomhus också. Alltid trevligt! Diggar folket på kåren, människor där är bra och jag fick höra ngt väldigt snäll igår " jag kom inte med ngn av dem jag sökte med, jag skrev dig och Robert men hamnade inte med ngn av er i samma faddergrupp". Fina Martin :) då blir man glad när folk tycker om en och känner sig trygg med en.
För att motverka åskskräcken kom Rasmus och sällskapade mig efter att vi åkt hem, fint med såna vänner! :)

Idag är det världens segaste dag, haft huvudvärk som kommit och gått pga vädret. Har därför haft en lugn dag i min säng med tvn på, ganska skönt med såna dagar på sitt sätt. Senare ikväll kommer Rasmus och äter middag med mig efter hans spexträning, sällskap är guldvärt och Rasmus är en sån person att även om man vill vara själv en kväll så kan man leka med honom då han typ smälter in i inredningen och sköter sig själv ;) man får vara på dåligt humör, trött eller sjuk med honom vilket är awesome!
Snart är det hockeymatch, Sverige-Kanada. Hockeyvm är awesome :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0