Hur många lingon finns det i världen

Trevlig kväll igår med Emma och Rasmus på besök som analyserade Ringaren i Notredame med mig, fint det!
Sen kom Mia och Disa också och då var det hockeyvm-final. Saker och ting spårade ur en aning och snacket bland brudarna var i full gång, Rasmus och brudarna höll låda :p  neej men det var awesome, prata om gamla roliga saker som hänt, om "träkuken i huvudet" och en massa annat.  Sverige vann vmguld och lyckan var stor, awesome!
Rasmus var sen kvar en stund och lamade runt och fick världens skrattattack åt jag vet egentligen inte vad, herregud.. alltid lika underhållande :) Jag blev ensam vid halv 1 och då var det direkt i säng, dödstrött. Det har varit långa dagar de senaste dagarna.
 
Idag har jag köpt sittningsbiljett till faddersittningen på fredag tillsammans med Robert, kul att träffa honom en stund :)  sen har jag försökt planera ett arbetsområde, har la gått sådär och sen slog åskan till... skönt med åska på ett sätt förvisso då det varit djävulskt kvavt de senaste dagarna men jag hatar verkligen åska. Rädslan slog till och jag försökte tänka på annat och laga mat. Eftersom åskan fortsatte så kollade jag på filmen "Hur många lingon finns det i världen" och gömde mig i sängen under täcket. Nu har det slutat åska tack och lov!
 
Ikväll blir det lugnt med tv, te och mackor och sen sova tidigt för heldag i skolan imorgon. Alltid lite roligt.  Det blir tuffa veckor fram till den 5 juni nu då sista tentan och sista dagen i skolan sammanfaller. Men det är bara att bita ihop, andas, äta mat när man är hungrig och försöka hitta roliga saker att klämma in ngnstans också!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0