Free fallin´

Mysig och lugn kväll igår med först plugg då det mesta lossnade och sen kom fina Robert och sällskade mig och såg Hungerspelen, trevligt värre! 
Idag var det föreläsning 10-15 om kalla kriget.  Nu har jag suttit i solen sen halv 4 och pluggat, planerat och sen kom Rasmus förbi och pratade en stund och sen även Hiddy, myspys :) att hänga i solen är underskattat och mitt ansikte och mina armar är inte kritvita längre, alltid ngt!  
 
Nu ska jag plugga en stund till innan maten. Imorgon väntar en fullspäckad dag med ev klippning, plugg med Rasmus och sen förfest med faddergruppen/födelsedagsfest för Hiddy och sen faddersittning innan kåren intas :) awesome!  Allt är lättare när solen skiner :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0