En dröm ger tanken vingar, den blir verklig då

Kebabtallrik med Rasmus igår och sen såg vi "Despicable me", Smartare än en femteklassare, Beautiful creatures och sen flummade vi med en massa youtube och spotify :)  Prat hanns med också om saker som behövs ibland som man alltid tänker på men altid säger, fint det! 
Jag hade huvudvärk som kom och gick under kvällen och var extremt jäkla trött, men efter 3 huvudvärkstabletter, en cola, mjölk, kebabtallrik och en kexchoklad så försvann den äntligen vid strax innan 12. HALLELUJA! 
Mysigt att hänga med Rasmus även om vi båda två var rejält lama och trötta, men vi piggnade till tillslut och skrattade åt konstiga grejer. Vid kvart över 4 imorse när det börjat ljusna så blev jag ensam och stupade i säng, fina grejer det där :) 
 
Idag har jag äntligen piggnat till en smula, kan bero på att jag sovit länge. Hunnit med ett samtal med Simon och nu ska jag äntligen få tvätta mina otroligt skitiga kläder innan jag gör färdigt didaktikuppgiften inför morgondagen. Morgondagen skriker mig i ansiktet och jag får ont i magen så fort jag tänker på det: 10 minuter att prata om ngt som hör till planeringsområdet utan powerpoint, utan overhead och utan att använda tavla. Utan bara står rätt upp och ner och prata.. döda mig långsamt! Det gör inte saken bättre att ha Robert och Rasmus i samma klassrum som ska lyssna heller.  Bara bita ihop antar jag och se glad ut med ett fejkat leende och fejka peppen..  
Ska helst hinna/orka tentaplugga inför omtentan på onsdag också, får se hur det blir med den saken!  
Mat känns ganska lockande också, får det också bli senare. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0