Du det gör så ont att ngt så nära kan vara så långt borr

Min dator vägrar samarbeta för tillfället så får blogga från mobilen ett tag antar jag tills skiten löst sig på ett eller annat sätt.. Måndagen med Sanne var bra och det behövdes, sen fick jag en Rasmus på besök en stund :)
Tisdagen var bra den med med 1 timmes promenad med Robert och sen förfest och utgång med allt bad Valborg innebär, trevligt trevligt!
Igår var jag nere i källaren med Rasmus och röjde runt då jag vägrar gå ner i källaren själv, lyckades klämma mig två ggr där nere också, lyckat! Det var sen förfest hos Rasmus igår inför kåren, Worms med shot var awesome :) kåren intogs och det är som vanligt lika trevligt! Jag, Robert och Rasmus tog sen taxi hem och spenderade ett par timmar här. En gruppkram och sen blev jag ensam vid strax efter 4, dock kunde ja inte somna förrän en dusch vid halv 6 för att rensa huvudet. Sovit alldeles för lätt i ca 7 timmar och jag är trött från helvetet och tankar skriker i huvudet på mig samtidigt som jag haft en unik känslourladdning så jag är slut i både kropp och huvud.. Det är mkt nu.

Jag åker till Växjö om ett par timmar och just nu är det precis vad jag behöver! Skogen, bil, morföräldrar, mamma, Johanna, Joakim och förhoppningsvis pappa. Samla tankarna och få vara lite ifred.

Nu ska jag äta mat, magen skriker efter föda, cola och mjölk!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0