Det känns som att jag faller ner

Jag pluggade igår en smula på eftermiddagen och försökte få ngn rätsida på franska revolutionen, det går ganska ok ändå.   Efter middagen kom Rasmus och skulle plugga med mig men det gick inge bra utan istället blev det HP på tv och en massa annat, flummet tog en helt ny nivå när jag blev otroligt hög på cola och redbull för första gången på riktigt.. jag skrattade ihjäl mig åt sprängda toalettstolar, en bonde som sätter potatis och Ingrid 92.. herregud säger jag bara!   Jag sänkte murar och jag hamnade i en kontext som jag aldrig hamnat i när jag inte kunde sluta skratta och drog det ena konstiga skämtet och la den ena konstiga kommentaren efter den andra. :p jisses säger jag bara!   Det är bara Jönköping som kan, inte Växjö och så är det med det. 
 
Vid alldeles för sent inatt eller snarare tidigt imorse blev jag ensam och sov ett par timmar. Nu befinner jag mig instängd i ett varmt och kvavt rum inne på Högskolebiblioteket tillsammans med mr. Söder och ska köra sista tentaplugget inför morgondagens omtenta, det kommer gå åt fanders men det får gå. Ngn borde komma hit med en gilijotin och döda oss båda två på fläcken då vi båda är mer eller mindre döende och jag är så pass trött att jag känner mig illamående..   uscha! 
 
Känner hur pass sammanhängande det här inlägget blev men det får vara. Men jag är glad ändå efter en bra natt och morgon och nu JÄVLAR SKA DET KÖTTAS! Om jag så ska ta sista bussen hem vid halv 1 inatt.. tentan imorgon ska manglas sönder. :)   Dessutom är jag djävulskt sugen på att ta en tripp till Kalmar i sommar och hälsa på min kära kusin och hans fästmö, och Carro såklart! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0