Det blir bäst när det bara är du och jag

Sämsta uppdateringen på väldigt länge!  Söndagen avslutades på bästa sätt iaf i källaren hos Robert med en massa skratt :)  i måndags var det föreläsning, i tisdags var jag ledig så då spenderade jag heeela dagen i sängen med att läsa och sen var jag nere i källaren igen och såg första semifinalen i Eurovision :) fint det!  Får väldigt bra feeling inför lördag. :)
 
Igår var det föreläsning med Jesper på eftermiddagen, hans föreläsningar är grymma! Sen var det årets första chill i hälsoparken med fina människor innan vi drog vidare till sittningen, :) Tvsittning!   En av de bästa sittningarna jag varit på med en Hiddy som var grym som utländsk reporter som fick mig att vrida mig av skratt. :p och en Rasmus som alltid ser så ofantligt glad ut och som strålar. Alltid lika kul att se! Sittningen gav mig många skratt och vi hade lätt bästa platserna i salen bland sofforna, favorit i repris nästa gång! Det finns så mkt att säga om den sittningen och mina känslor var all over the place på alla möjliga sätt och jag tvingades bita mig i tungan flera ggr om för att inte säga för mkt och saker som kan låta fel. :p  blev lite sur på att min mobil havererade med dålig plats i mobilen precis vid ett ställe också, jag som tyckte jag hade plats. Jäkla teknik! Nåja :)  Sen chillade vi i rådhusparken och skrattade innan vi drog vidare till kåren igen med en snygg bartender, bra musik och fina samtal och skratt : " Han är en giftig, stor, djup pöl i havet xD  gillar metaforen för vissa människor!   Ett snabbt hej med Rasmus som såg så otroligt glad, nöjd och stolt, himla bra :)   Jag och Emma drog dock strax därefter och jag somnade vid 2 med världens leende på läpparna efter en grym sittning och med vetskapen om att andra är glada! 
 
Idag är jag trött, väldigt trött. Hade gärna stannat i sängen men jag får Rasmus på besök ikväll för att kolla på andra semifinalen så kan inte ligga på latsidan hela dagen. Måste dra och köpa toapapper med sen, alltid lika underhållande!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0