Bubblan spricker

Mattan drogs bort under fötterna igår, bubblan sprack.. Världen raserades på två sekunder. Att gå från en fantastisk natt med skrattattacker till en trött dag till en dag med sin första ångestattack ngnsin gör att världen idag suger ganska hårt.. Jag blev hysterisk, ringde mamma och grät tills jag inte fick luft. Mamma <3

Jag har levt på Atarax ( lugnande) sen kl 6 igår kväll för att hålla mig lugnt. Jag har tryckt i mig en kexchoklad vilket är det enda jag ätit sen lunchtid igår. Vet inte om jag är mest arg, ledsen eller tom, jag vet bara att saker och ting blev omkullkastade rejält och det suger riktigt hårt. Suger att inte kunna stänga av mobilen också vilket jag egentligen hade velat men vissa människor måste kunna få tag på mig så det är inget alternativ..

Manglat tenta nu, snälla frågor som kan gått bra. Nu tänker jag vara dramatisk och självdö i min säng ett par timmar. Känner verkligen inte för att dra till kåren men det hade varit skönt på ett sätt att dra dit, dra på fejksmajlet och supa sig så full att man inte vet vad man heter..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0